لاندری روم چیست| ایده اتاق لباسشویی کوچک
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

لاندری روم چیست؟ ایده اتاق لباسشویی کوچک

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

لاندری روم(Laundry Room) لباسشویی به تمیز کردن، شستن و خشک کردن لباس ها و سایر پارچه ها اطلاق می شود. همچنین ممکن است به مکانی اختصاص داده شده برای شستشو و خشک کردن لباس اشاره داشته باشد. اتاق‌های لباس‌شویی و کمد لباس‌شویی واحدهای محبوبی هستند که به خشک‌شویی اختصاص داده شده‌اند. با این حال، آنها همچنین برای ایجاد سردرگمی محبوب هستند.

رختشویخانه به اتاق جداگانه ای اطلاق می شود که به منظور شستن و خشک کردن لباس ها اختصاص داده شده است. این اتاق ها معمولاً در زیرزمین خانه ها قرار دارند. این اتاق ها مجهز به ماشین لباسشویی، خشک کن، قفسه، کابینت، میز اتو و لوازم خیاطی هستند. اینها فقط برای خانه های بزرگ مناسب هستند.

کمد لباسشویی به گنجه یا محوطه ای سرپوشیده اطلاق می شود که به منظور شستن و خشک کردن لباس ها اختصاص داده شده است. این اتاق‌ها معمولاً در آشپزخانه‌ها یا اتاق‌های ابزار قرار دارند. این اتاق ها مجهز به ماشین لباسشویی، خشک کن و قفسه هایی برای مواد شوینده هستند. اینها فضای کمتری می گیرند و برای آپارتمان ها مناسب هستند.

اتاق‌های لباس‌شویی و کمد لباس‌شویی اغلب به جای هم توسط مردم به صورت روزانه استفاده می‌شوند. این به این دلیل است که هر دوی آنها هدف شستن و خشک کردن لباس را دارند. در برخی موارد، حتی ممکن است یکسان به نظر برسد. با این حال، دو مفهوم متفاوت وجود دارد. اتاق رختشویی یک اتاق جداگانه برای لباسشویی است و کمد لباسشویی فقط یک منطقه خاص در یک اتاق برای خشکشویی است. اتاق های لباسشویی فضای بزرگی را اشغال می کنند و فقط برای آپارتمان ها و خانه های بزرگ مناسب هستند. در حالی که کمد لباسشویی به فضا و منابع کمتری نیاز دارد. آنها برای همه آپارتمان ها و خانه ها مناسب هستند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: